Interview Oqium Rotterdam

Kleding in Rotterdam

D7nvq6g6qwHftw0LNxp-k8F-vGnFbJMG8tlt-q8rINw

Woensdag 11 juni zijn we naar Oqium Rotterdam gegaan om een van de medewerkers te interviewen.
Oqium is een winkel met de meest exclusieve Nike (air Jordans) in Nederland en dat vonden wij natuurlijk een item wat bij ons past.

5U_PBmSTBM4y9W9Wv-eIIQwGFYMGIEtp_pqKH8wM8fs XfkgyVxKS3fw4LGf74UIzkrHZs17E_3vusRUxOvxkL8

‘Ik ben Eldrick, 28 jaar ik ben danser in 2010 ben ik tot de kwartfinale van So you think you can dance gekomen.
Ik heb een opleiding gedaan op een dansschool vlakbij Rotterdam Centraal, die heb ik helaas niet afkunnenmaken maken.
Verder heb ik een grote interesse voor muziek, omdat ik danser ben luister ik ook eigenlijk alles wel van Jazz tot R&B tot klassiek naar Rock.

Het enige wat ik niet graag luister is Salsa maar verder vind ik alles oke.
Het werken in deze winkel vind ik interresant omdat ik een sociaal persoon ben en graag een praatje maakt met mensen.

Mijn klanten help ik graag door hen te adviseren en mijn persoonlijke mening te geven voor de beste keuze van een schoen.
Zelf hou ik me wel bezig met mode, meestal kies ik voor urban streetwear merken zoals Lastkings, Nike air Jordan en Gucci vind ik het mooist.
Toen ik klaar was met So you think is er aan mij gevraagd om te werken bij Oqium. Ik vind t natuurlijk tof om te werken met de meest exclusieve Jordan’s die in Nederland alleen hier te koop zijn.
Dat is ook echt een punt wat mij stimuleert, om goede kwaliteit te leveren.
Mijn tip aan jullie om een goede onderneming te runnen is;

Steek tijd in een goede promotie en behandel iedereen goed zodat je profiteerd van hun mond-op-mond reclame.’

P2wu69yVv96LEWf4FJHkmgpwt6j0oPHhq8wohhgRvko hzTVtM4n0120V3OXhV-SJ7pbHdeUoZDMEBZr9Ixj7h8 JfVvI-l99VwBNQgvBTeP-F3uFlfTFIbntxIg88aiZ9g KzpzjhMsbj44WnkhwiIg1FhtjZUIArPKhA_i2mywsIQ

 

Plaats een reactie